سایت آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت :
آگهی و تبلیغات شهر فرش از جمله تیزرهایی است که مطمئناً بارها در تلویزیون مشاهده کرده اید. ما در این متن سعی کردیم به بررسی آگهی و تبلیغات شهر فرش بپردازیم و از زوایای مختلفی به آن نگاه کنیم. شهر فرش توانسته در چند سالی که پا به عرصهی خرید و فروش بگذارد، سر و صدای زیادی به پا کند. عمده ترین علت معروفیت بالای شهر فرش را میتوان روند تبلیغاتی مطلوب و گستردهی آن معرفی کرد که منجر شده در حال حاضر مورد شناخت همه قرار بگیرد. اگر نگاهی به تیزرهای تبلیغاتی شهر فرش بیندازید میبینید، دارای لیست بسیار متنوع و بلند بالایی است؛ چرا که همواره در حال پخش تیزرهایی جدید تر و با مضمونهایی بهتر است.
بررسی آگهی و تبلیغات شهر فرش – قسمت اول
شهر فرش در واقع یکهایپر مارکت فروش انواع و اقسام فرشهای ماشینی است. انواع برندهای ایرانی در زمینهی تولید فرش ماشینی به همراه انواع فرشهای وارداتی از کشورهای ترکیه، هند و غیره مهم ترین فرشهای موجود در اینهایپر مارکت را تشکیل داده اند. شهر فرش در کیلومتر ۱۵ جاده قدیم واقع شده است. اگر شما در شهر تهران زندگی میکنید به طور حتم در معرض عمدهی تبلیغات این برند قرار گرفته اید. چرا که شهر فرش نه تنها در رسانهی ملی، بلکه به طوری ویژه در سطح شهر تهران مانور تبلیغاتی گستردهای پیاده سازی کرده است.
اگر نگاهی به مجموعه آگهی های شهر فرش بیندازید با تنوع بالایی در ساخت تیزرهای تبلیغاتی رو به رو خواهید شد، این تنوع به گونهای بالاست که در تیزرهای تبلیغاتی از موضوعات مختلفی استفاده شده است. این مسئله نشان دهندهی کارگردانیهای مختلف تیزرهاست. یعنی هر یک از آگهیهای تبلیغاتی به وسیلهی کارگردانهای مجزایی ساخته شده اند، که این مسئله باعث شده، تصویر واحد و یک شکلی در ذهنها تشکیل نشود. به طور کلی آگهیهای تبلیغاتی باید به گونهای باشند که هر کسی با شنیدن اسم برند مورد نظر سریعاً تصویر و صدای مشخصی را در ذهن خود تداعی کند. با شنیدن اسم شهر فرش نیز شاید تصاویر مشخصی از فضای داخلیهایپر در ذهن تداعی شود ولی هیچ صدای محوری به وجود نخواهد آمد، چرا که ایده پردازیها بسیار گوناگون و بدون یک پارچگی هستند.
به اعتقاد نگارنده شهر فرش دو دوره تبلیغاتی را پشت سر گذاشته است. در دورهی اول نظیر اکثر برندهای تازه تاسیس شده شاهد تبلیغات عادی از این برند بودیم. تبلیغاتی که نه در بعد محتوا حرفی برای گفتن داشت و نه در بعد انسجام تولیدات تبلیغاتی. تبلیغاتی که در قالب نقد به اصطلاح منتقدین، آثاری ماقبل نقد هستند. در واقع تبلیغاتی که چندان نقدی را نمیطلبند و هیچ ادعایی هم ندارند. تبلیغاتی که از عرف صنعت خودش تبعیت میکند. تبلیغاتی که ایده اش، به عنوان اولین ایده، به ذهن هر تبلیغاتچی میرسد. آن چه که در دوره اول تبلیغات این برند بیش از همه به چشم میآید دست کم گرفتن مخاطب در حوزهی ایده پردازی و ساخت است. تبلیغاتی که فریاد میزند ما هم یکی هستیم مثل همه.
بررسی آگهی و تبلیغات شهر فرش – قسمت اول
اما لازم است بگوییم روند تبلیغاتی شهر فرش در دورهی دوم خود تغییرات بسیار زیادی کرد و دست به دامن خلاقیت شد. در این دوره از تبلیغاتی که شهر فرش ارائه داد، ایدههای خلاقانهی بسیار زبادی به جهت جلب توجه و وسوسهی افراد استفاده شد. از جمله برخی از این ایدهها عبارت هستند از رو نمایی از اولین فرش ۱۲۰۰ شانه، راه اندازی و احرای کمپین تبلیغاتی خرید دلچسب تابستاتی، کمپین جشنوارهی خرید شهریور تا مهر، کمپین ما از شهر خرید میکنیم، فرش اقساطی با بهترین شرایط و …